Cé muid féin

Cairt Custaiméirí

Leagtar amach sa chaibidil seo an leibhéal seirbhíse is féidir leat a bheith ag súil léi agus tú ag déileáil leis an roinn. Leagtar seo amach i mbealach níos mionsonraithe sa Phlean Gníomhaíochta Custaiméirí.

Gealltanais custaiméirí

An leibhéal seirbhíse is féidir leat a bheith ag súil léi nuair a dhéanann tú teagmháil leis an roinn nó nuair a thugann tú cuairt uirthi. Déanfaimid an méid seo a leanas:

  • caithfimid leat go cothrom agus go comhionann, de réir do riachtanas, le cúirtéis agus meas
  • cosnóimid d'fhaisnéis
  • cuirfimid faisnéis atá soiléir agus cothrom le dáta maidir lenár seirbhísí ar fad ar fáil
  • freagróimid fiosrúcháin go tráthúil
  • cinnteoimid go mbeidh ár seirbhísí ar fad go hiomlán inrochtana
  • cinnteoimid gur féidir le custaiméirí ar mian leo a ngnó a dhéanamh trí Ghaeilge amhlaidh a dhéanamh
  • cuirfimid faisnéis shoiléir ar fáil maidir lenár Nósanna Imeachta Gearán

An méid is féidir leat a bheith ag súil leis nuair a dhéanann tú teagmháil linn

Trí litir nó ríomhphost

  • Tabharfaimid admháil i leith do litreach nó do ríomhphoist faoi cheann 5 lá oibre agus cuirfimid freagra ar fáil faoi cheann 15 lá oibre.
  • Má scríobhann tú chugainn trí Ghaeilge, freagróimid thú trí Ghaeilge.

Trí theileafón

  • Freagróimid do ghlao go pras.
  • Cuirfidh ár mbaill foirne a n-ainm agus ainm an aonaid ghnó ina bhfuil siad ag obair in iúl duit.
  • Déileálfaimid le d'fhiosrúchán láithreach, agus mura féidir linn amhlaidh a dhéanamh, glaofaimid ar ais ort nó más féidir, iarrfaimid ort d'fhiosrúchán a sheoladh chugainn trí ríomhphost.
  • Más gá do ghlao a aistriú chuig rannóg eile, cuirfimid ainm na rannóige sin in iúl duit.

Ár suíomh gréasáin

  • Cinnteoimid go mbeidh ábhar ar ár suíomh gréasáin enterprise.gov.ie cothrom le dáta agus inrochtana.
  • Úsáidfimid teanga shoiléir, shimplí inár dteachtaireachtaí ar fad, a mhéid agus is féidir.
  • Cuirfimid faisnéis ar fáil i bhformáidí a fhreastalaíonn ar do riachtanais.

Cuairt a thabhairt ar an roinn

  • Cinnteoimid go mbeidh rochtain iomlán ag gach custaiméir ar ár n-oifigí poiblí agus go mbeidh caighdeáin sláinte agus sábháilteachta á gcomhlíonadh againn.
  • Cinnteoimid go ndéileálfar go pras le gach cuairteoir a bhfuil coinne acu.
  • Caithfear le gach cuairteoir le meas agus le cúirtéis.

Sonraí teagmhála

Conas a dhéileálfaimid leat

  • Déanfaimid gach iarracht a chinntiú go bhfreastalaítear ar chustaiméirí a bhfuil riachtanais shonracha acu lenár soláthar seirbhíse.
  • Cinnteoimid gur féidir le custaiméirí ar mian leo a ngnó a dhéanamh trí Ghaeilge amhlaidh a dhéanamh.
  • Beidh friotal soiléir in úsáid againn agus má bhíonn orainn téarmaí teicniúla a úsáid míneofar iad.

Cabhraigh linn chun cabhrú leat

Ar mhaithe lenár seirbhís a fheabhsú, iarrfaimid ort an méid seo a leanas a dhéanamh:

  • faisnéis ábhartha a bheith ullmhaithe agat
  • faisnéis iomlán agus chruinn a chur ar fáil
  • meas agus cúirtéis a léiriú dár bhfoireann

Conas tuairim nó moladh a chur isteach nó gearán a dhéanamh

Tugaimid luach do do thuairim agus fáiltímid roimh aiseolas faoi aon ghné dár seirbhís.

Más mian leat moladh nó tuairim a chur isteach nó gearán a dhéanamh faoi cháilíocht na seirbhíse do chustaiméirí a cuireadh ar fáil:

  • cuir tuairim in iúldéan gearán
  • glaoigh orainn ar (01) 631 2121 nó 0818 302 121 agus iarr an Oifigeach um Sheirbhís ar Ardchaighdeán do Chustaiméirí
  • scríobh chuig an Aonad um Sheirbhísí do Chustaiméirí, an Roinn Fiontar, Trádála agus Fostaíochta, 23 Sráid Chill Dara, Baile Átha Cliath 2

Déileálfaimid le do ghearán i gceart, go cothrom agus go neamhchlaonta. Tabharfaimid admháil i leith do ghearáin faoi cheann 5 lá oibre agus cuirfimid freagra ar fáil faoi cheann 15 lá oibre. Sa chás nach féidir é sin a dhéanamh, cuirfimid in iúl duit cathain a eiseofar freagra iomlán. 

Monatóireacht agus meastóireacht

Tá monatóireacht agus tomhas á dhéanamh ar ár bhfeidhmíocht seirbhísí do chustaiméirí i gcomhréir leis an 12 Phrionsabal na Seirbhíse ar Ardchaighdeán do Chustaiméirí (SAC), ár ngealltanais mar a leagtar amach iad inár bPlean Gníomhaíochta Custaiméirí agus líon na ngearán a fhaighimid.